EYE TO EYE WITH THE ENEMY

Inatt när jag följde mina tjejkompisar ut för att röka ser jag ett bekant ansikte, sen kommer han fram och presenterar sig. 
När vi väl nämnde att jag kom från Rumänien så sa han stolt att det är inte konstigt att jag kände igen Thomas Ravelli som gjorde att mitt hemland (Rumänien) förlorade mot Sverige i VM 1994 haha. Hela min familj kollar på fotboll sen jag var liten så jag tyckte att det var roligt. 
Vi rumäner är inga dåliga förlorare så vi tog ett kort tsm att visa att det är ok även om patrioten inom mig ville att vi skulle vinna ändå :p !

Kommentarer
Postat av: Åkström

Hejsan! Vi säljer äkta snygga märkesklockor med äkthetsintyg till de lägsta priserna i Sverige www.akstrom.eu

Tänk dig en vit snygg Michael Kors klocka på en solbränd arm i vår och sommar!

Gilla oss på FB www.facebook.se/akstroms så får du även 25% rabatt på valfri produkt tills den 18/3 :)

Mvh

2013-02-24 @ 13:37:14
URL: http://akstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0